مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ترفندهاي جديد جهت افزايش محبوبيت و افزايش فالوور در اينستاگرام

 افزايش فالوور اينستاگرام

 

براي افزايش فالوور واقعي در اينستاگرام چه كارهايي انجام دهيم؟

بدون ترديد اينستاگرام يكي از محبوب ترين شبكه هاي اجتماعي جهان است و در كشور ما نيز طرفداران بسياري از جمله جوانان را به سمت خود جذب كرده است. قطعا شما هم بدنبال جذب فالوور در اينستاگرام بوده ايد و راه هاي بسياري را براي رسيدن به اين امر طي كرده ايد. امروز قصد داريم روش هايي را به شما عزيزان آموزش دهيم كه بوسيله آن مي توانيد فالوورهاي واقعي خود را افزايش دهيد و حتي بتوانيد بوسيله آن كسب در آمد كنيد.

- اگر صاحب وب سايت يا وبلاگ هستيد پيشنهاد مي كنيم آدرس صفحه اينستاگرام خود را قرار دهيد تا بازديدكنندگان وب سايتتان شما را فالو كنند.

- راه ديگر قرار دادن بنر اينستاگرام در وب سايتتان است.

- در پايان ايميل هايتان آدرس صفحه اينستاگرام خودتان را قرار دهيد، و يا لوگوي پيج تان را قرار دهيد. تا مردم تشويق شوند و از صفحه شما بازديد كنند.

- به كامنت ها و پيغام هاي مردم پاسخ بدهيد تا بتوانيد اعتماد آن ها را جلب كنيد و موجب رونق كسب و كارتان شويد.

- اگر قصد داريد كارت ويزيت براي شركت خودتان طراحي كنيد آدرس صفحه اينستاگرام خودتان را بر روي آن درج كنيد.

- از هشتگ در پست هايتان استفاده كنيد تا افراد بيشتري را مرتبط با كارتان پيدا كنيد.

- عكس هاي زيبا و با كيفيت در صفحه خود قرار دهيد تا افراد را جذب صفحه خود كنيد.

- افرادي كه شما را لايك مي كنند و كامنت مي گذارند را لايك كنيد و متقابلا براي پست هايشان نظر بگذاريد.

- با درج نظر در وبلاگ ها ، وب سايت ها و صفحات پر طرفدار اينستاگرام و درج آدرس صفحه خودتان مي توانيد فالوور بسياري كسب كنيد.

 

و حالا چند ترفند جديد اينستاگرام جهت افزايش محبوبيت و افزايش فالوور پيج اينستاگرام:

دوستانتان را در كپشن تگ كنيد.

علاوه بر تگ كردن دوستانتان در تصاوير اگر در كپشن پست هاي خود نيز آن ها تگ كنيد باعث افزايش نرخ ورود به صفحه خود خواهيد شد. با افزايش نرخ ورود افزايش لايك اينستاگرام و افزايش فالوور و كامنت نيز خواهيد داشت.

خلاقيت و نوآوري در صفحه اينستاگرام

شايد بارها ديده باشيد كه در برخي از صفحات اينستاگرام مجموعه عكسايي به صورت پازل و دنباله دار منتشر مي شود و اين موضوع باعث جذب فالوور خواهد شد. برنامه هاي Instagrid Grids for Instagram و Giant Square براي اندرويد و آيفون منتشر شده است كه بوسيله آن ها مي توانيد فيدهاي خود را خلاقانه و زيبا درست كنيد.

آپلود عكس هاي آبي رنگ و بازدهي بيشتر

تجربه ثابت كرده است كه عكسهاي آبي رنگ در اينستاگرام بازدهي و تعامل بيشتري را نسبت به ساير تصاوير دارد پس براحتي و با استفاده از اديتور اينستاگرام تصاوير خود را با رنگ آبي هايلايت كنيد و سايه بزنيد.

عكاسي حرفه اي را در دستور كار خود قرار دهيد

براي گرفتن تصاوير زيبا بايد به نور عكس و فوكوس تصاوير به شدت دقت كنيد و زاويه عكس را به دقت تنظيم كنيد تا تصاويري زيبا بگيريد. عكس هاي خود را كمتر اديت كنيد تا به نتايج مطلوب برسيد و افزايش فالوور داشته باشيد.

رفتن به خط بعد در كپشن پست اينستاگرام

شايد در اينستاگرام به اين مشكل برخورد كرده باشيد كه نتوانسته ايد به خط بعدي برويد و اين مشكل باعث شده جملات را به صورت پشت سرهم بنويسيد كه اين كار ظاهر نه چندان خوبي به پست هاي شما مي دهد. براي حل اين مشكل در گوشي هاي اندرويد ابتدا متن موردنظر را در نرم افزاري جداگانه تايپ كنيد و سپس در پست اينستاگرام كپي كنيد. در سيستم عامل آي او اس مي توانيد موقع نوشتن كپشن، دكمه 123 را روي كيبورد بزنيد و حالا كليد return را مي توانيد ببينيد!

 

منبع: سايت شركت آسايش تيم

جهت ارتباز با ما روي لينك زير كليك كنيد:

افزايش فالوور اينستاگرام

 براي مشاهده نمونه پيج هاي اينستاگرام ما كليك كنيد

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده